ortansevin Sözleşmesi biten oyuncumuz Servet Çetin ile üç yıllık anlaşma sağlanmıştır. Oyuncumuz, yarın kulüp binasında sözleşmesini imzaladıktan sonra milli takım kampına katılacaktır.
Passenger yaw herkes gidio bu kazma adamı neden göndrmiolar anlamıorm,yararından çok zararı war..feshedilse daha iiydi fenerbahçe için..3 yıl daha çekilmez bu adam be ıyyy..
the killer Fenerbahçe'ye yararlı oyuncular gidiyor, ama bu kalıyor. Nasıl bir karardır anlamadım. Ne kadar iyi bir karar olduğunu bu sene Şampiyonlar Ligi'nde büyük bir takıma karşı oynarken görürüz...