Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin
ba-lon...
sevgili dosttum eğer ben bu topici acmışsan bu balon değil dir eğer bu balon sa bende
........................................ yum :)
burayı sen doldur serbestsin
ama hala balon diyorsan daha ne diyim
hanii %999 deegil % 1000
ha bu arada bu bişey değil lütfen pztsi acıcağım topiği bekleyin
fakat ilah pazartesi acıcam kesin olunca tıpkı bunun gibi .......