Arkadaşlar ben FM 2006 yı ancak anti-blaxx ile çalıştırabildim!. bu Yüzden Türkçesini açarken "Please İnsert Cd Rom" Hatasını veriyor!. Bunun Çözümü Nedir ? Crak'ı vs. birşeyler varsa yollayabilirmisiniz?? Yani Anti-Blaxx Dışında Neyle Çalışacak?
Çözümü En Kısa Zamanda Bekliyorum!