Semih 2 yıl daha Fener'de
Bu sezon attığı kritik gollere dikkatleri üzerine çeken Semih Şentürk külübü Fenerbahçe ile 2 yıllığına tekrar anlaştı.
Genç futbolcu imza attıktan sonra yaptığı açıklamada "Kulübümde kaldığım için gerçekten çok mutluyum. Haüyırlısı olsun" dedi. Semih, Başkan Aziz Yıldırım'ın istifası ile ilgili ise, "Ben hala inanamıyorum. Başkanın kararına saygı duymak gerekiyor. Umarım tekrar geri döner" diye konuştu.
Semih son olarak kaybedilen şampiyonluk ile ilgili ise "Şampiyonluğun kaybedilmesinde bizimde hatalarımız oldu. Sonuna kadar getirdi. Galatasaray'ı 2 kez yendik. Buna rağmen şampiyon olamadık. Buda ayrı bir üzüntü verdi bize. Ama 100. yılımlızda hedef çiftekupa ve Şampiyolar Ligi'nde başarı olacak" şeklinde konuştu