seruman bu ilk! jpeg olarak kaydettim!!! logo yı bilerek öle yaptım!normal yapınca logo yu büyütüyor!ben böle yaptım oyuna kaydettim normal görünüyooo!!oyuncu isimleri de gözüküyor arkadé yorum please
Wedo_R_ onceki forum konunda taplet istemişsin bence o konuyu sil fazladan konu açmana gerek yok bu tampleti kullanabilrisin...
seruman arkadaşlar hani formaların sol alt köşesinde orjinallik holgram etiketi olurya nike ın warmı öle bişi
seruman önceki soruma cevap yoq galiba ben size yeni bi forma vereyin Türkiye Away Forması: http://img397.imageshack.us/my.php?image=templatea10necaty2tlcopy9nr.png