Shevchenko arkadaslar yorum yok sadece resme bakın adamla ne dalga gecerler be gercekte de böle ismi olan warmıdır acaba :D
juzam valla bendede çımıştı oyunu ilk kez açıp fenerle oynarken gs'nin altyapıda çıkmıştı yusuf yusuf die
CRNL evt onları biliyorum.. Hatta iki kardeş bunlar :) Delete ve Delete Me :D adamlar 6.0.3 le birlikte oyuna renk mi gelsin dediler. Yoksa Sigames farkı mı(!) ortaya çıksın dediler anlayamadım.
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: batuhan1907 isim güzel oyuncu regen mi evet yusuf yusuf regen digerini bilmiyorum
Pentagram_15 Trojan (çok kaliteli bir adam sanırım milli takımada çağrıldı gerçekte) Jeranimo (her nasıl yazılıyorsa işte, o isimde de bir oyuncu var oyunda) Daha bunun gibi ilginç isimlere sahip kişiler var.