Yok kardeş, senin sistemden kaynaklanan bi sorun degil. Bende de oldu aynısı. Oyunu kaç defa silip yeniden yükledim. Sadece Kit Working ve Light Patch yüklü, oyundan atıyo. Sonra bi daha sildim yükledim, bu sefer sadece Kit Working'i yükledim yine atıyor, kafayı yiyecem. Bi ağız tadıyla oyun oynayamadık. Kit Working olmadan da tadı çıkmıyo, bi sürü forma ekledim oyuna. Sen çözdün mü sorunu? Eğer çözdüysen bana da bilgi verirsen sevinirim...