velesiraptor1 ya arkadaşlar bu pes launcherde türk kanalı açamıyormuyuz eskiden vardı ama sonra kapandı nası olacak sayım mod arkadaşlar bi ilgilenirse iyi olur sıkıldık polonya kanalında oynamaktan .hiç olmassa sadece türkler olur turnuva felan yaparız saygılar
velesiraptor1 evet açık vardı geçen sene ama yeniden acaba açamıyormuyuz veya nası açılacak bi bilgi verilirse en azından açılabilir veya olmaz diye kesin bir cevap verilirse çok iyi olur