böyle yönetimin ta anasını diye başlardım ama allah belalarını versin demekle yetineceğim...
böyle bir yetenek,böyle bir kaleciyi bırakmak imkansızdı aslında..ama bide "ŞİKE YAPTI" diyolar ya,yerimde duramıorum..ve sitedeki yaazıya katılıorum..
**"Oscar Cordoba,Bizim Yazdıklarımızı Okumuyosun Ama,Bizi Hisset.."**
"4 yıl boyunca kalemizi başarıyla koruyan, takımımızın başarısı için ter döken ve birçok başarının altında imzası bulunan dünyanın sayılı kalecilerinden Oscar Cordoba, maalesef tarihimizde çokça şahit olduğumuz şekilde takımdan küskün bir şekilde ayrılmıştır. Kulüp tarihine geçmesi gereken, omuzlarda taşınmayı hakeden ve futbolu bıraktıktan sonra bile takımda görev alması gerektiğini düşündüğümüz Oscar için vefa borcumuzu ödemek istedik. Lütfen siz de aşağıya adınızı ve mesajınızı yazarak bu kampanyaya katılınız. Büyük Beşiktaş taraftarı olarak kendisine son bir kez teşekkür edelim..."