vay ben eler olmuş görmedim konuyu..
ben kimseden daha bilgiliyim veya akıllıyım lşsdfgs...vs demedim ben oraya bişey yazdım baktım herkes üsütne alındı bu konularda hiç tartışma yapmadıım için yine kısa kescem..benim kimseyi desteklediim yok ancak şu anda başbakan olan adama haddinden fazlaca ileri geri ve saçmasapan iddialar atılıo bunu sölerim.gerçei bile kanıtlanmamışken kimsenin kimseye hakaret etmesine gerek yok.bende çıkarım burda xxxxx adam bana küfür etti derim.bunlar kolay.
Orjinal Mesajı Yazan: sheva777kardşm bu alıntıdır.ama hadi snn dediğin gibi olsn diyelim,böle bi iddea boşuna mı ortaya atılır we başbakan adına.her yalanda doruluk payı wardır..ben inandım şahsen we olablcek bi olay yani başbakandan...
herangi bi vatandaşın bile 3-4 düşmanı demiekde sevmedii kişi olduunu düşünürsek bi başbakana kaç karşı olan sevmeyen vardır dimi;)