koyu_bordo arkadaşlar fifa06 nano detailed v_1'İ kuruyorum fath builder açılmıyor bide onu kurdum hadineysede taraftarların tezahüratları falan filan söylemiyo arkadaşlar bi yardım ederseniz sevinirim:( :(