goldberg_06 Arkadaslar bunun uzerinde fazla vakit harcamadim goze carpan seyleri degistirdim sadece ama isinize yarayacagindan eminim bide gol atinca "En Golcu" diyor oda isin espirisi olsun dedim :)) umarim begenirsiniz http://rapidshare.de/files/20784998/tuerk_e_yama__50_.exe.html
ufoturko harry potter kardeş. Sen bu işi iyi biliyorsun. Ben oyuna başlayınca ekran bem beyaz oluyor. Sadece bayraklar ve kompetiler gözüküyor. Grafik kartım 128 MB hafızası ise 1GB RAM. Sen bir zahmet el at bu konuya...
goldberg_06 arkadasalar ekran kartiniz en az 250 mb olmasi gerek 128 mb lik ekran kartlarinda ayni sorun belirli bir sure sonrada oluyo yani benden birsey degil. 2.si ise su klasöre atmaniz yeterli: C:\Program Files\EA SPORTS\2006 FIFA World Cup (TM)\data\cmn\fe bide bu yeni link %60 yaptim bazi hatalar giderildi: http://rapidshare.de/files/20912988/Tuerk_e_Yama.rar.html SAYGILARIMLA
MercilesS bende bir tane yaptım ve geliştiricem de ama gelecek tepkilere bağlı normalde yeni konu açardım ama zaten bi tane Türkçe başlığı var devam ediim dedim http://www.hemenpaylas.com/download/788968/FIFA_World_Cup_06_Turkce_Yama.exe.html Rar Şifresi ==> TrForum.Net
goldberg_06 arkadaş saol sen nereye kadar yartın? ona göre yapalım seninkini indirmeme gerek yok ama seninkinede bi bakıcam sen benimkine baktınmı? nasıl buldun?
MercilesS Ben kafama göre karışık gittim önce ana menüleri yaptım daha çok oyun içinde göze çarpan yerleri aslında tekrar upload etmem lazım çünki dün gecedem itibaren değişiklikler falan yaptım aslında asıl amacım yorumları TR'leştirmek ama arada değişkenler var onları koyacak yerleri bulmak zor olabiliyor bazen seninkini de indirip bakacam bugün
MercilesS Benim TR'nin yeni hali bi gecede baya bi oynadım üzerinde eklemeler ve düzeltmelerle birlikte http://www.hemenpaylas.com/download/796974/FIFA_WC06_TR_By_ScOrPioN.exe.html Şifre ==> TrForum.Net
Peshayat ya arkadaşlar bence ortak yapsanız daha iyi değimi 2 kişi filan çünkü birisi yapınca diğer kişide yapıyo ve zaten türkçe aynı şeyleri yüklemiş oluyoruz Bence iki kişi yaparsanız daha hızlı ve daha çok gelişmiş olur
XII ben %61.9,5 türkçe yaptım :D ya beyler bu iş böle olmazki adam gibi konu açtım bikaç sc fln atın ona göre kara werelim..
goldberg_06 arkadaşlar hangisini indirirseniz indirin zaten okadar büyük bi dosya değil ikisinide indirin bakın hangisi daha güzelse onu kullanın ama uyarıyım önceki dosyanızın yedeğini alın çünkü bazen sorun çıkıyo sonra bizim kafamız ağrıyo bende size soruyorum bu site yöneticileri nie bizim yaptığımız yamaları yayınlamıyolar bence yayınlasalar çok iyi olur dimi?? :))
goldberg_06 değil arkadaşlar ben şöyle yüzeysel yaptım arkadaş bazı menüleri felan yapmamış ona göre indirin