Orjinal Mesajı Yazan: ђЖήч©ℓ ¯ бб
Kardeş formayı Creation Center veya Kit Raptor ile eklersen senin için daha kolay olur ;)
o programları biliyorum
1.creation center oyunu bozuyo
2.formaları kitraptor ile eklediğim zaman geri alamıyorum eğer geri almayı biliyorsan söylrmisin??
geri almak istememin sebebi turnuva.
turnuva maçında takımım brezilya bn gs forması eklicem.oyunu etkilermi????