dozdoz arkadaslar ben 90 dakka mac oynamak ıstıorm ama oynanmıor sanrm benmı yapamıorm yoksa oyunda yokmu ole bı secenek?
fifaslan07 arkadaşm yanlış hatırlamıyorsam fifa 2002 den sonraki versiyonlarda 90 dk oynama özelliği kaldırıldı.oyunda artık öyle bi seçenek yok.belki editor vs. ile olabilir (varmı bilmiorum) eğer çok 90 dk oynamak istiosan araştır yapılabiliyomu;)