Arkadaşlar merhaba.EA Graphic Editor programıyla daha önceki versiyonlara, FIFA 05-2004... bu oyunlara forma ekleyebiliyodum. FIFA WORLD CUP 2006 için EA Graphic Editor'u çalıştırıyorum. Formayı ekliyorum sorun yok. ama oyuna girerken atıyo. Formayı bmp png formatlarında ekledim olmadı. Compress olaylrı falan var onları da yaptım, ama olmadı. Bu programı kullanan arkadaşlar var mı? Yardım ederseniz sevinirim..