Orjinal Mesajı Yazan: Kokane
Evet marifiyetli, sizin baskanin zitti. Neyse artik ya Saadettin Saran, olmadi Ali Baba 100.yilda sampiyon yapacak bizi. Nede olsa bizde parali babalar cok...
her şey parayla olmuyor be birader...
hatırlatırım 3 mayıs izmir kupa finali, 14 mayıs denizli... birkaç ay öncesi de vardı şampiyonlar ligi... Demek istediğim herşey para değilmiş demekki, o giydiğin formanın terini iyice döktürmezsen herşey nafile, ruh, inanç olmadıktan sonra neye yarar... Ben hep dedim yıldırımın fenerbahçe için yaptıklarını Türkiyede başka biri zor yapar, ama başka şeylerle uğraşması benim hep ona karşı tutum sergilememe sebep oldu... 10 gün önce demiştim ki, yıldırım başkan oldupu için fenerin şampiyon olmasını istemem, galatasarayı her halükarda istemem,ali şen Kosovada,Prizrende aynı liseden mezunuz (hemşom) gelirse(ki zor)iyi olur en azından o sadece parasını deil, takımı motive etmeyide çok iyi bilen biridir, Kosovada fenerbahçeyi Türklerden başkalarına da sevdiren adamdır, fenerbahçeli futbolculara da O ruhu yansıtır eminim... SAran parayla çok iş yapan biri(yıldırım kadar hayatta olamaz)... Tekrar dyorum ben yıldırımı fenerbahçeyi Türk futbolundan hep ayrı tutmasından dolayı sevmiyorum, fenerbahçeye yaptıkları imrenilecek şeyler... ama ne yalan söyliyim, bugün basın toplantısnda gözleri doldu bi ara ben de kötü oldum...Bide bizim başkan Böyle biri olsa (maddi konuda demiyorum,Beşiktaşını canından çok sevse)...