Peshayat Evet arkadaslar Son zamanlarda Cok konusuluyolar bu olay Rumlar baklavayi Yunan tatlisi die tanitiyolar avrupayaa Yorumlarinizz
SuperBamm yüzyıllarca beraber yaşamış iki milletin arasında böyle etkileşimler olması normaldir. Siz baklavanın kimin olduğuna değil yemeye bakın. Bizim mis gibi lokumumuz var hem :D
ŞANLI_ hey allahım yaa sanki tartışılcak konu yok canım ülkemde yaa. Evet evet en iyisi yemeğe bakın(alım).
cracks beyler öle hemen atılcak şey diil bu sonuçta kültür hısızlıı bunun küçüü büyüğümü var.ha ekmek çalmışın ha araba.rumlar geçende lokumu kendilerinin die iddaa etmişti.reziller.
..ogalican.. yuhaaaa düzenlendi. senin bu konuşmaları yapman ne değiştirecek ki burda bunları söylüyorsun. @Ġöќђдň™ :)
..ogalican.. Orjinal Mesajı Yazan: ..ogalican.. yuhaaaa düzenlendi. senin bu konuşmaları yapman ne değiştirecek ki burda bunları söylüyorsun. @Ġöќђдň™ :) bazen tutamıyorum kendimi...abi elimden geldiği kadar
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™ Arkadaşlar beddualarımızı Daha Düzgün Bir Dille yapalım :) mesela 'başın dururken ayağına taş düşmesin' iyi midir :D:D:D