bak şimdi ..bundan önce biri bu konu ile ilgili msj atmış lütfen forma ekleyemiyorum diye orda elemaının teki videolu anlataım yapmış aynı ona göre yatım bak bakalım yanlış mı yapmış..mesela ben edit kısmında end editing dedikten sonra error hatası veriyo.....nerde nezaman kayıt anlamdım valla sen video lu anlatıma bakıevr valla gene olmadı çünkü yada ben yanlış yaptım ımport et dediğin dosya unnamed19.bin mi? daha ayrıntılı anlat