fff arkadaşlar bnde reklam panoları var ama nereye importluyacağımı bilmiyorum.bna söyleye bilirmisiniz?
hercai01 kardeşe reklam panolarını nerden aldın..reklam panoları bende cok istiyorum eklemeyi ama bakalım asıl olacak...dosyayı banada göndermen mümkü reklam panosu olarak belki cözebilirim.. tarikkara2004@yahoo.com
syucel arkadaşlar aşağıdaki linkte reklam panosu ekleme videosu var orada ıd ler de mevcut 9081 olması lazım ama yanlış olabilir siz yine izleyin (link alıntıdır murat66 arkadaşımıza teşekkürler) http://rapidshare.de/files/11808401/Murat66_Pankart_ve_Reklam_Panolari_ekleme_dokuemani.zip.html
hercai01 cok tşk ederim kardeş yanlız birde gamegraphiç studio 5.12.01 programını nerden bulabiliriz pekii reklam panosunu import etmek için bu programmı lazım....yada kendimizin yaptıgı reklamları eklemek için
fff syucel sana çok tsk...hercai01 http://www.wevolution.org/ bu adresten hem reklam panosu hemde game graphic studio bula bilirsin...