WatCheR Formalar çok güzel olmuş KIFO pardon wont pardon samet yok pardon wedo olmuşsun.Kullandığın diğer 30 nick şimdi aklıma gelmedi
Wedo_R_ Adidas 06 Referee Kits Pack http://rapidshare.de/files/31574257/Adidas_2006_Hakem_Formalar__305_.rar
Mitili Agalar ben Kit Raptordan Galatasaray ve Fenerbahçe formaları importlamak istiyorum ve bilgisayarımda TSL Nano Detailed var.GS ve FB formalarını importlamaya çalışırken "böyle bir forma yok" yazıyor ve importlamıyor.Bunu nasıl halledebilirim?Birde WEDO aga formaların çok güzel sen en büyüksün!!!
phatuphatu 40 yıl düşünsem birinin hakemlere forma yapacağı aklıma gelmezdi çok değişik bi çalışma olmuş tebrikler wedo abi
kaptani deryal forma yapmayı bilsem ......galatasarayın beyaz formasını yapan yokmuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.ne olur yaparmısınız
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: kaptani deryal forma yapmayı bilsem ......galatasarayın beyaz formasını yapan yokmuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.ne olur yaparmısınız geçmiş sayfaları kontrol et bütün formalar yapılmıştır.
efsane_timil lınk bozuk su lınk duzeltebılırmısınız?birde ben galatasrayın forma patchlerını lınk verırsenız sevırım...