phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ Minikit CL abi ben bu minikit olayına hastayım zaten bi de çok gsl olmuş bu böle hem forma hem minikit yapmışın çok gsl olmuş yaa bu arada Patriot la birlikte çıkaracağın yamada olcak mı bunlar Wedo abi
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: TuNcc 5 gün kaldı yamaya heralde dimi wedo_r tam günü belli değil bir kaç gün uzaya bilir
David3000 hakan bana 5gün kaldı demişti ama önemli değil ama fifa07nin demosu çıkmadan yapsaydınız güler olurdu:D
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: TuNcc hakan bana 5gün kaldı demişti ama önemli değil ama fifa07nin demosu çıkmadan yapsaydınız güler olurdu:D birincisi hakan kimdir burda şahısların isimlerini değil scn forumdaki isimlerini kullanıtsan iyi olur. ikincisi adam yetiştirmek için ellinden geleni yapıyor zaten fifa07 demosunun çıkması bizi ilgilendirmez...
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: _ronaldinho_10_ Wedo_R real madrid formasını minikitini yollaya bilir misin?!''^''!
Ron4LdiNH0 çok sool ___________________________________________________________________________________
Ron4LdiNH0 Formaların çok gsl.Çok tşkler Real Mardrid Minikiti için.Bi isteğim daha olacak barcelona home away minikitlerini yollayabilir misin??___________________________________________________________________________________