sevgili Wedo;
icindeki forma uretme atesini sondurmeyi basaramayarak, yeni calismalarinla tekrar aramiza (tum fifa severleri kastediyorum "aramiz" derken...) donmene cok sevindim. :)
simdi sana bir uzmanlik sorusu yoneltmek istiyorum mumkunse: ben, bilgisayar basinda oturup gozlerim bozuluncaya kadar, senin yaptigim 100.yil cubuklu home Fenerbahce formasininin sirt kismini, orjinaline benzetebilmek adina, yine senin yaptigin bir FB CL Home Fantasy forma vardi lacivert, hatirlarsin sanirim; onun sirt kismini, senin cubuklu formanin sirt kismina paste edip; Fenerbahce'nin fifa'da orjinal olarak isimlerin formanin numara kisminin altina yazmasi sacmaligi neeniyle; tam ismin bittigi yerden asagisina denk gelecek sekilde ayarladim ve asagida kalan boslugu da yine senin cubuklu 100. yil formanin alt kismiyla tamamladim... yetmedi, numaranin ustune kalan bosluga da wordart kullanarak kemerli bir "Fenerbahçe 1907 - 2007" yazisi koydum... guzel de oldu aslinda ha!... :) durumu ne kadar anlatabildigimi bilemiyorum :)
ama senin yolladigin screenshot'da Aurelio'nun formasinin sirti, yani formaya yaptigin guncelleme harika!... ben de istiyom aynisindan :) ama ben Creation Center'i, data import ozelligi olmamasi nedeniyle kullanmiyorum... senden rica etsem, bana bir yol gosterebilir misin o resimdeki formayi oyuna o sekilde akatarabilmem icin?... (yani FB home formasindaki ismin sirt numarasinin altinda yazmasini duzeltemenin bit yolunu soruyorum kisaca, ve CC kullanmayarak)
bi de, screen guzel de, formanin update'i nerde kardes? :) ben mi gozden kacirdim acep?
gorusmek uzere...