İnşallah bir daha şampiyon olamazsınızda ASy'de 30.000 ahmağın duaları heba olur..
Konuyu silmiyorum,kilitliyorum!Ne kadar rezil biri olduğunu görsün herkes diye!!!
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: