asabir arkadaşlar bildiğiniz gibi pes 5 de stad çimleri berbat gözüküyor bunu çözmek için sizlere isteğe göre çim yaması yayınlıycam istek olucağını sanıyorum hadi görelim sizi NOT:alıntı değildir.bir kaç tane yeni stad vardır örneğin sansiro,mestella,kadıköy şükrüsaraçoğlu,ali samiyen ve avni avker ve dahası isteklerinizi bekliyorum
uurture stad çimi yapmaktan kolay ne var ki bende bi ara düşünmüştüm ama herkez ggs den yapıyodur diye bende hiç ellemedim ama bilmiyenler varsa yaparsan güzel olur.
asabir zaten öle olcak sana özel olarak yapıcam kardeşim çünki inönüyü ben yamaya eklemedim sana özel yapıcam
uurture arkadaşım bu çim yaman ne zaman çıkar acaba ??? hazıra yanaşalım biraz herşeyi kendimiz yapmayalım :D:D:D
asabir işte merakınızı giderin eğer bi kaç stadın çimlerini beğenmesseniz buraya mesaj atın nasıl yüklenceği hakıında bilgi var linkde http://rapidshare.de/files/20849977/_im_yamas__305_.zip.html
asabir yeni stadlar dan şükrü saraçoğlu,atatürk olimpiyat stadı,ali samiyen,avni avker,sansiro,mestella,nou camp,riazor ve parc de prens vb stadlar var
husin **kardeş inönü bittiyse sadece içinde inönü stadı olan bi link werirmisin dierleriyle birlikte çok uzun boyutu oluyoo**