loveman000 arkadaslar ben 3 gun once fifa manager 06 aldım kurulumunu dıkkatlı bı sekılde yaptım yanlız soyle bı uyarı msj cıkıyor FİFA MANAGER 06 REQUİRES AT LEAST 525MB FREE SWAP FİLE SPACE PLEASE FREE THE REQUİRED SPACE AND RE-RUN THE GAME EVET BU UYARI MSJ I NEDEN CIKAR BILEN BIRI VARSA LTF YARDIM ETSIN SIMDIDEN TESEKKURLER HEPINIZE
emany **fifa manager 525 mb boş alana ihtiyaç duyuyor lütfen boş alan yaratın ve sonra oyuna yeniden girin diyor ...**
Pentagram_15 Sanırım kurulum olayını halletmiş arkadaş. Sorun ram'den kaynaklanıyor. Ya yeterli ram yok ya da ram var ama sanal bellek ayarları çok düşükte. Sanal bellek ile ilgili bilgi için buraya bakabilirsin.