bu da şart diil baktım
sene sonunda benle ilgilenen kuluplere
birini seçtim
konuştum anlaştım gittim bile...
ama opsiyonun sende olması lazım tabii sözleşmende
ben madde koydurtmuştum ii bi takımdan tekif gelirse gider die
bundesligaya gittm hiç de bişi olmadı