iyi_man82 arkadaşlar ben Fifa World Cup 2006 yı aldım ,fakat almanca çıktı, değişteremiyorum aldığım yerden, bunun ingilizceye çevirme imkanım var mı, yardımlarınızı bekliyorum
Gökhan **Data/cmn/fe/** Burda **eng.db dosyası olması lazım.bunu masaüstüne kopyala,sonra adını ger.db yap tekrar Data/cmn/fe/ içine yapıştır.büyük bir ihtimal düzelir.düzelmezse birisinin sana o eng.db** dosyasını göndermesi lazım.
kayserili_turk bende de ayni kardes yardimci olun lutfen msnim bjk_carsi_1903@hotmail.co.uk msnsenden soyleyin lutfen
kendil arkadaslar bende fifaworl cup 2006 var ingilizce bunu nasil almancaya cevirebilirim simdiden tsk