Sistemim 2002 senesinde toplandı.Sayayım sana
P3 1000 overclocklu 1290
512 rem
Ge Force 5200 asus nhq diriverli overclocklu.
Remlerin hepsi ayrı marka.Kingston-oem-133'lük yerde 100'lük
Bu sistemde problem çıkarmayın lod-mixer sende mi çıkardı?
Oyunun datasına dokunmayan program dataya nasıl zarar verdi?
Photshopta çalışırak güzel formalar yapmanı bekliyorum.Resime photoshopta baktım ve fake olduğu belli..