abbiah arkadaşlar kitserver 5.1.2 ile oyuna forma attım.ama yakası kayık çıkıyor.Eğer formanın önü ve arkası eşit ise düzgün çıkıyor.Ama önü geniş arkası ise dar ise yakası bozuk çıkıyor.Bunun nedenini bilen veya çözümünü bilen var mı???
kimsesiz_kul arkadasım yakasız oynayıver ya...o kadar detaya gırersek işin içinden cıkamayız...benımde oyuncunun krampon vidasının teki yok kosarken düşüyo ne yapsak ki