Orjinal Mesajı Yazan: __C.RONALDO__
atsa nolcak 1 oyuncuyla kurtulmaz bu takım.ben gsliyim ama ligde kesin şampiyon olmamız için biraz daha oyuncu lazım.frikikle olmuyo bu işler.
ben kurtulur demedimki veya frikikle de oluyo demedim :D sadece at dedim zaten gelmiyo neyse..