Turco Arkadaslar aranizda psp we9 u olupta cubuklu fenerbahce formasi yapabilen var mi? Yada nasil yapabilirim bunu? fikri olan varsa sevinirim?
a.hakan bende cubuklu var hemde orjınal guncelleme paketınden aldım PES5 ıcındı degısıkler yaptım butun takım ların orjınal formaları ve amblemlerı var...
wiwican buyur kardeşim sana kral bi yama fenerin her iki formasıda var http://rapidshare.com/files/2701019/KONAMI-WIN32WE9UOPT.html
wiwican buyur kardeşim sana kral bi yama fenerin her iki formasıda var http://rapidshare.com/files/2701019/KONAMI-WIN32WE9UOPT.html
memetfahri Orjinal Mesajı Yazan: wiwican buyur kardeşim sana kral bi yama fenerin her iki formasıda var http://rapidshare.com/files/2701019/KONAMI-WIN32WE9UOPT.html tamamda kardeşim ben nasıl yükleyecem bunu oyuna anlamadım bir öylersen sevinirim tşk
agridervis04 Arkadaşlar bu yama pes5'in ama we 9 nasıl yüklendiği yazmıyo yüklenmiyor bu bozuk olabir