capello :):):) ewet real yıllık bu td'ye 5.4 milyon euro öenrmişti dimi :):)
le guen gelemes..glasgowa daa busene gitti
luxemburgo..olabilir ama realde gördük o kadar yıldızlaa..
rıdvan gelecek diolarda tam bilmiom gelirse kötü olur karşıyakadan 1 ay olmadan attılar lucescu gelirse sölim fener tavan yapar ama oda gelmicek çünkü shaktarla anlaşmışi yine...
bu arada arkadaşım flood yapmasak...ilk 4 msj senin...+ lucescu sözleşme imaladı shaktarla.şampion olmassak ayrılabilirim demişti.ama şampion oldular gelceini hiç sanmam...