eminim bendeki yamalar gibi değildir...:) çok ciddiyim eskişehirde arkadaşlar kim oynadıysa benim pc de olağanüstü olmuş dedi, hergün kopyalayıp arkadaşlara veriyorum...
Nasıl mı yaptım...
Bir defa ben patch maker değilim, ama option file düzelteme üstüme yok, en küçük bir transfer olsun hemen gerçekleştiriyorum, örneğin dün ballack chelsea ye gitti, bidaha bayernde balackla hayatta oynanman, direk taransferi gerçekleştirdim :)
gelelim yama olayına, super patch(ilk favorim),weturca,ve yabancı pes sitelerinden bulduğum bütün dosyalardan,süper bir e_text, 0_text, e_sound, 0_sound, kitserver en mükkemel formalar(blackgod) geliştirdim.. Kısacası herşey mükkemel...