Orjinal Mesajı Yazan: ***FeNeRLiST***
Nam- diğer palavrasaray.
UEFA Sizin neyinize.
Adamlar işi gücü bırakıp sizin şampiyonluğunuzumu önemsiyecek.
Kalitesiz annemiz ligiydi hani.
Ne oldu?6s şampiyon olunca lig kıymete mi bindi?
ban alabilirsin.
boşver bunlar hep böle olr ztn sen alırsan anca TR de alırsın kupo TR kupasını alınca bırak alsın kaç senedir alamıo ama olay tersine dönünce ALSANA LİG ALSANA TR KUPASI. Bırak yaa hep böle bunlar.
siz uefa kupasını aldığınızdaki takım bana göre şu anki kadar birlik içinde değildi dimi ? yani birlikle pek alakası yok bu kupanın. Maddiyet %100 gerekli maddiyat yoksa dşini sıkıcan en bomba topçuyu alcan ucuza getircen.şu anki kadroyla veya ismi geçen yaşlılarla olmaz. Ve hala alabileceğiniz umudu varsa,çok ii :)