blueeda :)ben de gülüorum şimdi bak:)öle olsun bakalım..daha fazla uzatmıcam bu konuyu,nası olsa sinirli,üzgünsün şu an..bi de ben gelmim üstüne..hadi geçmiş ola:)
ugur falcon OLmAyAn EfSaNe DöNsEde FaRk EtMeZ GeRçEk EfSaNe HiÇ BitmeZ..UlTrAsLaN SiZ AlIn BeyLer GaLaTsArAyın 4 cD Lik BelGeseleni Seyredin Çünkü sadece o kupaları cd lerden Görebilirsiniz Ve Şampiyon Olduk Konuşmayın Çünkü
Kokane Orjinal Mesajı Yazan: blueeda :)ben de gülüorum şimdi bak:)öle olsun bakalım..daha fazla uzatmıcam bu konuyu,nası olsa sinirli,üzgünsün şu an..bi de ben gelmim üstüne..hadi geçmiş ola:) Sagolasin :D
ugur falcon Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Siz 10 senede kendinize gelemezsiniz para bakimindan. Onun icin avrupa icin fazla ümitlenme derim. Bırak Kardeşim Sosyal Msj Vermeyi paramla başarısız olacağıma parasız başarısız olurum daha iyi ve altyapı fb'nin altyapısı var mı beyawwww hepsi mısır tarlası gibi çocuklar parayla saadet olmaz aziz genç junier yaratamıyooo fb'nin yarısı yabancılarla doluuu halada bişi olmuyooo işte gs kupayı alır bjk alır fb'de babayı alır demiş M.Ali Erbil ...Saygılarr.
03Gs1905 Daha seviyeli konuları tartışırız inşallah bundan sonra.Tartışmaya sebebiyet verebilecek bir konu olduğu için kapatılmıştır..