:mad: :mad: gözünüze dizinize dursun emi bu paralar..bu paraların daha çoklarını kazanıuosunz siz we taraftara werdiğiniz armağana bakın....çook saol büük fenerbahçe..
Kayıp çok büyük!
İki kulvarda da hüsrana uğrayan Kanarya'nın kaybı büyük oldu. Fortis Türkiye Kupası'nı kazansalardı futbolcular toplam 1 milyon Euro para alacaklardı. Türkiye Şampiyonluğunu da Galatasaray'a kaptırınca 1.5 milyon Euro belirlenen şampiyonluk primini de kaybetmiş oldular. Yani her iki kupa için belirlenen toplam rakam 2.5 milyon Euro idi.
Teknik Direktör Daum'un kaybı da çok büyük oldu. Daum ile yapılan özel anlaşma gereği Türkiye kupasını kazanılsaydı Alman hoca 500 bin Euro para alacaktı. Sözleşme gereği şampiyonluk pirimi de 500 bin Euro idi. Ancak Alman teknik adam toplam 1 Milyon Euro'dan oldu..