The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: _NoBRe_ Orjinal Mesajı Yazan: ђЖήч©ℓ ¯ бб olm o zaman bana nie dil uzatıyon :D ogret de yapalım Yazın öğretirim yeni paket alınca ok konuyu dağıtmayalım şimdi ;)
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: ђЖήч©ℓ ¯ бб Tamam ben yokken benim konularıda sana emanet edecem eğer istersen her zaman abıcım;)
The Patriot **ok o zaman bi sorun falan olur bende cevabını arka sayfalarda vermiş olurum bulamazlar özellikle o zamanlarda sana güveniyorum bunun dışında kendi bildiğin yolla da yardımcı olabilirsen benim için çok makbule geçer ** :cool:
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: ђЖήч©ℓ ¯ бб ok o zaman bi sorun falan olur bende cevabını arka sayfalarda vermiş olurum bulamazlar özellikle o zamanlarda sana güveniyorum bunun dışında kendi bildiğin yolla da yardımcı olabilirsen benim için çok makbule geçer :cool: makbule mı gecer? sabah ta kızı gecer:)
caglar198802198802 arkadaşlar biriniz allah rızası için bana bigraptor veya biggui yi bulsun delircemmm:mad:
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: caglar198802198802 arkadaşlar biriniz allah rızası için bana bigraptor veya biggui yi bulsun delircemmm:mad: low sakın oll:D
Hilario hakan abi, su altay formasini ------> sakarya formasini yapabilirmsin ? ve Olimpiyat ------> ali sami yen olsun , cünkü reklam panorlari gidiyor.
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: kerim serbest Bu yamayi tsl 1.0, da ekleye biliyomuyuz.Eklenebiliyosa nasil. Acil cevap. Bu yamayı her TSL ye yükleyebilirsin sadece kadrolar TSL Nano'nun ki gibi olur
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: kerim serbest Iyi güzelde Bursaspor formalarini unuttun herhalde. Bursaspor'un forması var da Sakarya'yı koymayı unutmuşum bunu da birkaç sayfa geride belirtmiştim ;)
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: kerim serbest Bursasporun formalarini unuttun herhalde kardes. ya sen indirdin mi forma paketini ? ben bilmiyom mu ne yaptığımı sakarya yerine altya forması koymuşum yanlışlıkla bunun da nedenini belirttim Bursa ve Antalya'nın formaları var