ToTH_ antalyaspor forma isimleri nerede:confused: sende bi tipsin ya heralde:Disimlerin yazdığı yeri beyaz yapmışsın ve heralde yazı rengi de beyaz canım benim,yazıları kaybetmişsin:P
ToTH_ Orjinal Mesajı Yazan: ђЖήч©ℓ ¯ бб Onu ayarlayamadım uğraşıyorum formaları değiştirmen gerek heralde.. yada formadaki yazı rengini değiştirmelisin..:confused:
ToTH_ Orjinal Mesajı Yazan: ђЖήч©ℓ ¯ бб Aslında formanın yazı kısmını kırmızı yaparsam sorun kalmaz :rolleyes: bende öle sölüyom sateen:D
Maesttro evet hakan abi , türkiye kupasında niye Fortid türkiye kupası yazmıyor. bunu düzelte bilir misin ?
The Patriot Başlığa dikkat edelim Nano için Mehmet Yıldızı yapılmış bilin Türkiye Kupası'nı da yapmaya çalışırım ;)
ToTH_ aferim sanaa;) ama orjinali böle diilki heralde:Dhemde yeni sezon formaları bu değil heralde..??
Wake Orjinal Mesajı Yazan: __CoFFin__ aferim sanaa;) ama orjinali böle diilki heralde:Dhemde yeni sezon formaları bu değil heralde..?? sanada bişey beğendiremiyoruz elinden belki bu kadar gelmiş yamayı beğenmediysen indirmeyeceksin
W0LF Orjinal Mesajı Yazan: __CoFFin__ aferim sanaa;) ama orjinali böle diilki heralde:Dhemde yeni sezon formaları bu değil heralde..?? Yaw bi tek Fenerin ne giyeceği belli :D
ToTH_ Orjinal Mesajı Yazan: Wake Orjinal Mesajı Yazan: __CoFFin__ aferim sanaa;) ama orjinali böle diilki heralde:Dhemde yeni sezon formaları bu değil heralde..?? sanada bişey beğendiremiyoruz elinden belki bu kadar gelmiş yamayı beğenmediysen indirmeyeceksin doğruları söylüyorum hemen tersliyosun be! Düşün,Ve Öyle Konuş...Tabii Düşünebilecek Kapasiteye Sahipsen...
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: ugur54 Sakaryasporu nezaman yapacaksiniz ? Araştırma başladı (logo,kadrolar falan) bitmek üzere oyuncular veritabanına yazılacak yani başlaım ;)
ToTH_ Orjinal Mesajı Yazan: ђЖήч©ℓ ¯ бб Orjinal Mesajı Yazan: ugur54 Sakaryasporu nezaman yapacaksiniz ? Araştırma başladı (logo,kadrolar falan) bitmek üzere oyuncular veritabanına yazılacak yani başlaım ;) yeni sezon formaları belli oldumu ki ? belli olunca yayınla,şimdi yayınlayacaksan formaya sonradan update yaparsın.
The Patriot **Bu yamada bu sezonki formalar olacak.2007 sezonu formalarıda belli olunca bi update yapılabilir.** :)