reloaded arkads yukledim update de yaptım..ancak ilk part ı rapidshare digeri firefronttan flan indirdim acaba o olabilirmi sorun?birde anasayfadaki inönüyü yüklesem ayrıyetten sorun çözülürmü?teşekkürler
[ BдHдBдBд™ ] Yüklerken bir hata yapmış olmalısın veya ekran kartı...ama formaları beyaz olduğu için sen göremiyosun belkide:D