Kulüp başkanı Özhan Canaydın da soyunma odasına inerek futbolcuları kutlarken, sarı-kırmızılı oyuncular, başkan Canaydın'ı tezarühatlarla karşıladılar.
Canaydın lehine tezarühatlar yapan oyuncular, ''En büyük başkan bizim başkan'' şeklinde tezarühat yaptılar.
Canaydın, futbolculara ''Hakikaten çok zorlu bir sezon oldu. Zaman zaman çok üzüldük. Siz de üzüldünüz. Allah büyük, bugün hepimizi güldürdü. Bu olayın bereketi sizin çalışmalarınızın eseridir. Benim ve yönetimin iyi niyetidir. Bizi çok yıprattılar. Canı gönülden bağırmadılar bugün. Olsun, sevenimiz de olacak, sevmeyenimiz de olacak. Sizler beni sevilen adam pozisyonuna getirdiniz. Onun için çok teşekkür ediyorum. Allah ne muradınız varsa versin'' diye konuştu.