reloaded arkadslar anlamadım gitti valla..oyuna basıorum bu çıkıo http://img186.imageshack.us/my.php?image=fifahata4yo.jpg
jordanabi hocam senin ivme kazanan bir ekrtankartın yok diyor burada. ama fransızca windows hata mesajı bu. komik. bence ekrankartını kaldır ve tekrar yükle. olmazsa daha yeni bir sürücü bul...
reloaded saolun dostlar çözdüm..ekran kartım 128 ancak driverında problem olusmus babalar gibi oynuorum şmdi:)
mustafa80 bende 5500 var maçı oynuyorum maç bitiyor devam deyence fifa06 kapanıyor bu hatayı herzaman tekrarlamıyor yaptığıda ardı ardına gene gene yapıyor bu neden ola bilir