butun konusmaları sayfa 1den baslayıpo 37 kadar okudum gecen konusmalar maalesef aynı bır ıkı kısı stad yapıyor dıgeri seyırcılı dıyor bır dıgerıde ımport edılmıyor dıyor.bır kısı sanırım ımport ıslemını yapabılmıs maalesef o arkadasımızda bunu bızımle paylasmıyor.nyse buraya kadar kendı ayaklarımız ustunde durduk bundan sonrada dururuz ama bılgı paslastıkca guzell....