gta libery city stories PSP platformunda çıkalı 1 ay oldu ama pc de çıkmicak
GTA nın en büyük rakibi ise EA gamesin yapmış olduğu (şahsen süper bi oyun)
The Godfather The Game dir
Grafik olarak GTa dan üstün bi oyun ama Görevlerin sayısı az ve ben 1 haftada bitirdim oynana bilirlikte ise gta dan biraz geri kalmış
Ama bana sorarsanız GTA:SA 'nın en büyük rakibi GTA:Vice city :D:D:D:d