anilcamanli YA BEYLER BANA ÇOK ACİL PES5.EXE DOSYASI GEREKİYOR BİRİ LÜTFEN YOLLAYABİLİR Mİ ÇOK LAZIM OYUNU OYNAYAMIYORUM...