Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin yok.. Ama zamanla oyuna alıştıkça o kadar faul de yapmıyorsun.. :D ewet alışırsın sinirlerine sahip olda klavye falan kırılmasın:D oyunu ilk oynadıımda ben öyleydim
anatolian amigo bak arkadas, rakip takimdaki oyuncudan top almak istiyorsan R1+X ya bas ancak oyuncun rakip oyuncuya yaklasti zaman hemen X burak ondan sonra goreceksin ne guzel alacayini o topu