f9torres formayı yeni aldım arkadaşlar, M beden ama bana büyük geldi, bu seneki siyah forma vardı bende, M bedeni tam geliyodu, bu büyük geldi, o yüzden satıyorum. ilgilenenler msj yazsınlar, bu arada ankaradayım
f9torres kardeş formayı 30 ytl'ye satıyorum, ankaradaysan elden veriyim, hatta istersen formayı da gösterebilirim. Forma orjinal, şüphen olmasın, etiketlerini bile daha çıkarmadım. M beden ama kalıbı siyah licralı formaya göre biraz daha büyük, artık almak istersen görüşürüz.
reci Orjinal Mesajı Yazan: f9torres kardeş formayı 30 ytl'ye satıyorum, ankaradaysan elden veriyim, hatta istersen formayı da gösterebilirim. Forma orjinal, şüphen olmasın, etiketlerini bile daha çıkarmadım. M beden ama kalıbı siyah licralı formaya göre biraz daha büyük, artık almak istersen görüşürüz. abi ben istanbuldayım ama m beden olması düşündürüo herhalde bana olmaz senin boyun kaç yaşın kaç ona göre düşüneyim
f9torres yaş 22, boy 1.68, kilo 64, ama ağırlık çalışıyorum,zayıf değilim, biraz yapılıyım. bana büyük geldi, birazda uzun geldi. şimdi ne dersem deyim görmeden tam ölçü bilinemez kardeş.
f9torres ya beyler kusura bakmayın, ankarada degildim, uzun sure nete giremedim, ozellikle reci kardesim sen kusura bakma, senle konusamadik, formayi bi tanidik istedi, bende ona verdim, zaten yeni sezon formalari da cikmis herhalde.
reci Orjinal Mesajı Yazan: f9torres ya beyler kusura bakmayın, ankarada degildim, uzun sure nete giremedim, ozellikle reci kardesim sen kusura bakma, senle konusamadik, formayi bi tanidik istedi, bende ona verdim, zaten yeni sezon formalari da cikmis herhalde. napalım kısmet değilmiş sıkma canını
steros bence abi bu seneki formalardan bi tane alın gecen senekiler hiç güzel değill valla gecen sene aldım 50 ytl cope gitti :D