sercan1903 Orjinal Mesajı Yazan: emany Ben de bakmıştım bu oyunun yamalarına ama yok ... Ben yabancı bir siteden euro_mod v.1.2 indirdim + trevego_bus indirdim ama yamaları tam olarak nereye kuracağımı bilmiyorum...
sercan1903 Euro_Mod_version 1.2 convoy(winrar lı dosya)+travego_ce__ai_bus.scs(winrar lı dosya)bunları tam olarak nereye yüklücem...