jordanabi arkadaşlar fifa06'da klavye tuşlarını yani controls değişikliği yapıyorum ama çıkıp tekrar girince yine default yani eski ayarlarına dönmüş olarak buluyorum. profilmanager'de save yapıyorum ama yine olmuyor. bana lütfen yardım edin deli olacağım...
jordanabi arkadaşlar herhangi bir çözüm öneriniz yok mu? allah rızası için yardım edin, bıktım bu tuş olayından yaw. cpu'yu zar zor yeniyorum o da bazen.
jordanabi Orjinal Mesajı Yazan: Kokane EaSportsdaki patchi yükliceksin. abi hangi patchi diyorsun sen? bana bir link versen olur mu? cok cok sagol
Wake http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Dosya&eylem=DosyaGoster&dosyaid=861&kanalid=5 işte link :)
Deivid_99 Aynısı bende oluyodu ben yaptım çok kolay: İlk önce tuşlarını ayarlicaksın ondan sonra ESC ile çıkıp(my fifa 06'ya) altta Save Profile var Oradan Save yapıcaksın artık dilediğin kadar gir çık değişmez tuşlar aynı kalır.