Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™
Dİğeride FIFA 96"ydı.Atari Oyunlarında Yapılmış En Gerçekci Serisiydi.
eet yaa fıfa 96 süperdi lig açardım memory card a bnzer bişiler olmadıgı için ligi bitemezdim çok üslürdüm :( (tabi benm dediğim oyunsa bu SEGAyı kast ediorum)
arkdşm Bana GOAL 3 ü ve TSUBASI yı upload eder misin ? :) val canm sıkıldı artık FM de villarreal le oynamaktan :D zahmet olmazsa koyu ver buraya tabi bşka bşka atari oyunları varsa onlarıda koyalım.
MORTAL COMBAT.tırojoli,ultimet falan filna vardı STREET FIGHTER, vs.vs
Çok şey mi istedim :) özr :(