White_Cehre vala formaları yayınlayıp yayınlamamak konusunda kararsızdım ama yayınladım.suan pes formaları yapıorum fifa ilgimi cekti buyrun bakalım. Türkiye Home Away
ЦОĿKÁИ Güzel başlamışsın ne mutlu bize ki 3 ayda sitede formacı sayısı arttı inşallah başarılı olursun;) Yeter ki forna yapılsın...
The Patriot yeni gördüm hocam güzel sade olmuş da hollanda logosu biraz garip grldi bana :confused: O logo ölemi yaw ??